Digitale marketing koppelt creativiteit aan technologie

handoEen goed voorbeeld doet volgen, luidt de oude zegswijze. De eigentijdse marketeer realiseert zich dan ook dat je iets kunt leren van vakgenoten. Hij leest zijn actuele vakbladen, houdt de relevante weblogs in de gaten, volgt inspirerende opleidingen en bezoekt leerzame evenementen. Zoals ‘Best of Global Digital Marketing’, dat op 18 februari 2016 plaatsvindt op Landgoed Leusderend in Leusden. Een dag met meer dan 20 succesvolle en prijswinnende cases, die van de vraag tot en met de uitwerking worden besproken.

De dagvoorzitter tijdens dit event is Hando Sinisalu, CEO van het advies- en opleidingsinstituut Best Marketing International. Deze marketeer, die een groot deel van zijn actieve leven als journalist werkzaam is geweest, is voortdurend op zoek naar marketingcases die zich daadwerkelijk onderscheiden maar vooral succesvol zijn. Samen met docent en marketingstrateeg Mike Berry schreef hij ‘The Best of Global Digital Marketing – The Storybook 2’. In het boek worden succesvolle voorbeelden uit de wereld van de digitale marketing samengebracht